torsdag 21 november 2013

Att fälla en tiger!

Efter ett par koppar stärkande kaffe, står jag alltså där.
I kön...
Loppiskön!
Mitten på November är det och vädret som det sig bör.
Först står handlarna, sen tanterna, sen kommer jag.



Adrenalinet pumpar... Dessa j*kla handlare. Och senfärdiga tanter!
Och givetvis jobbar de i grupp. Anfaller från flera håll. Samtidigt!
En udda jordglob och två fina dockvagnar högg de framför näsan på mig.
Inte för att jag behöver varken jordglob eller dockvagn... Men ändå!


Jag tror dock att min jakt gav lika god fångst som deras. Om inte bättre! :-)

6 kommentarer:

  1. Välkommern som bloggare! snygg sida. Ska bli skoj att följa dig.

    SvaraRadera
  2. Vilket ovanligt motiv på en sammetstavla! Häftig! Hälsningar Loppisentusiasten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hopp, det är inte sammet, det är torrkrita på svart papper. :-)

      Radera
  3. Ovanligt motiv på en sammetstavla! häftig!
    Koppisentusiasten hälsar :)

    SvaraRadera
  4. Vilket ovanligt motiv på en sammetstavla! Häftig! Hälsningar Loppisentusiasten

    SvaraRadera